مشاوره حقوقی با وکیل در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی از جمله خدمات تیم وکلای مرکز است که به صورت تخصصی مشاوره حقوقی به شما خواهند داد.  مشاوره حقوقی به صورت تلفنی این امکان را به شما می دهد تا   بتوانید به آسانی و با کمترین هزینه راهنمایی های لازمه را دریافت نمایند، این روش بیشتر برای سؤالات کوتاه مناسب می باشند. اما اگر سوال بلندتری هم دارید بازهم مشاور حقوقی به شما کمک می کند تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .

رزرو وقت مشاوره 

مشاوره حقوقی حضوری  از جمله خدمات تیم وکلای مرکز است که به صورت تخصصی مشاوره حقوقی به شما خواهند داد.  بهترین روش و کاملترین روش برای صحبت با مشاوره حقوقی حضوری و مستقیم می باشد چرا که در این روش می توان کارهای مختلفی اعم از: مشاوره حقوقی، تنظیم اوراق قضایی، پذیرش وکالت را انجام داد.

مشاوره حقوقی حضوری نسبت به دو روش اولیه نام برده شده، مستلزم هزینه بیشتر و رفت و آمد بیشتر می باشد اما این موضوع برای کسی که به یک مشکل بزرگ و پیچیده مواجه شده است به طوریکه دغدغه فکری و ناآرامی برایش به وجود آمده است، قطعأ یک انتخاب درست می باشد.

رزرو وقت مشاوره 

همه ما با نام مشاوره حقوقی آشنا هستیم، اما با وظایف و اهمیت آن آشنایی کامل نداریم حال ما در این مقاله قصد داریم اهمیت مشاوره حقوقی و وظایف آن را برایتان بیان کنیم.

افراد مشغول در دانشگاه حقوق با گذراندن مراحل علمی، دارای دانش و تخصص در این زمینه شده تا تمامی چالش های حقوقی اشخاص و مسائل مختلف را با توجه به دانسته های خود برطرف نمایند.

در جامعه امروزی بهره گرفتن از مشاوره و خدمات مشاوره حقوقی نقش بسیار مهمی دارد چرا که در میان اشخاص مسائل حقوقی پیچیده ای به وجود می آید که فرآیند پیگیری آنها در دادرسی فقط توسط یک وکیل پایه یک مجرب و باتجربه یا یک مشاوره حقوقی کاربلد و متخصص قابل تجزیه و تحلیل هستند و بدون حضور مشاوره حقوقی که برای رسیدگی به این امور بدل شده اند نمی توانند حل و فصل گردند.

مشاوره حقوقی در چه حوزه هایی است؟

مشاوره حقوقی خانواده

مشاور حقوقی خانواده در مسائل زیر به سوالات شما پاسخ خواهد داد : 

مشاوره حقوقی در دعاوی کیفری

مشاور حقوقی در دعاوی کیفری در مسائل زیر شما را یاری خواهد کرد و  سوالات شما پاسخ خواهد داد : 

مشاور حقوقی در دعاوی ملکی  در مسائل زیر شما را یاری خواهد کرد و  سوالات شما پاسخ خواهد داد : 

مشاوره حقوقی در دعاوی حقوقی

مشاور حقوقی در دعاوی حقوقی در مسائل زیر شما را یاری خواهد کرد و  سوالات شما پاسخ خواهد داد : 

با توجه به تخصصی شدن حوزه مشاوره حقوقی و زیاد بودن دعاوی و پرونده های حقوقی، مشاوره ها به روشهای متفاوت و در انواع مختلفی اعم از: خانواده، حقوقی، ملکی، ثبتی، کیفری و… فعالیت می کنند، به همین دلیل با روبرو شدن به هر مشکلی باید به مشاوره حقوقی مربوط به آن مراجعه نمود، به عنوان مثال: زمانی که با یک مسئله خانوادگی مانند طلاق مواجهه می شوید برای گرفتن مهریه و کلیه مطالبات خود باید به یک مشاوره حقوقی متخصص در امور خانواده رجوع کنید یا برای طرح شکواییه از مشاوره حقوقی در زمینه امور کیفیری در خواست کمک نمایید.

از چه کسی مشاوره حقوقی بگیریم؟

مشاوره حقوقی با توجه به علم و دانشی که کسب نموده است بر قوانین اصول و خدمات حقوقی اشراف کامل دارد که با توجه به آنها به افراد در زمینه های حقوقی متفاوتی مانند:

  • قراردادها
  • اختلاف و دعاوی مشاوره می دهد.

یاری گرفتن و راهنمایی خواستن از مشاوره حقوقی در مسائل مختلف باعث می شود طبق قوانین و تجربه ای که دارد انتخاب های درست را پیش روی شما قرار دهد تا از خسارت و ضرر و زیان های احتمالی ممانعت نماید.

در این زمینه باید تحقیقات کاملی را انجام دهید و از مؤسسات معتبر کمک بگیرید تا بهترین مشاوره حقوقی را به شما معرفی نمایند، چرا که گاهی یک مشاوره کم تجربه باعث می شود مسیر زندگی فردی و یا گروهی به طور کامل عوض شود و نه تنها مشکل حل نگردد بلکه مسیر آن پیچیده تر شود.

پیدا کردن یک مشاوره حقوقی خوب مانند پیدا کردن یک پزشک متخصص بسیار دشوار می باشد به همین دلیل مؤسسات حقوقی، دفاتر وکالت و گروه های مختلف از  وکیل و کارشناس حقوقی گرفته تا قضات بازنشسته و… تشکیل شده اند تا شما را در صورت نیاز مشاوره دهند.

بهترین روش مشاوره حقوقی در  تهران

پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف نقش خود را پررنگ نموده است بخصوص در حوزه وکالت و علم حقوق.

به موجب این پیشرفت، امروز مشاوره حقوقی نیز در روش های مختلفی صورت می گیرد که عبارت هستند از:

  • مشاوره حقوقی تلفنی
  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • مشاوره حقوقی حضوری

استفاده از اینترنت و تلفن ثابت کمک کرده تا در کوتاه ترین زمان و فقط با چند کلیک ساده به مشاوره حقوقی دسترسی پیدا کنید و از خدمات ارزنده ی آنها، کمال استفاده را ببرید.

مشاوره حقوقی تلفنی در تهران:

 این نوع روش یکی از روش های فراگیر و معمول در بین افراد می باشد به همین دلیل مؤسسات حقوقی و دفاتر وکالت شماره تلفن خود را در اختیار عموم قرار می دهند تا بتوانند به آسانی و با کمترین هزینه راهنمایی های لازمه را دریافت نمایند، این روش بیشتر برای سؤالات کوتاه مناسب می باشند.

مشاوره حقوقی آنلاین در تهران :

 گستردگی اینترنت در سراسر جهان و بخصوص در ایران این موضوع را به وجود آورده است تا از طریق اپلیکیش ها، یارانه ها، گوشی های همراه و… کسب و کارها در بستر اینترنت برای خدمات رسانی قرار بگیرند، مشاوره حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نبوده  و چند سالی است به عنوان یکی از سرویس های معمول به موکلان خود خدمت رسانی می کند، این روش نسبت به نوع تلفنی به علت گفتگوی تصویری و… مزایای بیشتری دارد.

مشاوره حقوقی حضوری در تهران:

 بهترین روش و کاملترین روش برای صحبت با مشاوره حقوقی نوع حضوری و مستقیم می باشد چرا که در این روش می توان کارهای مختلفی اعم از: مشاوره حقوقی، تنظیم اوراق قضایی، پذیرش وکالت را انجام داد.

مشاوره حقوقی حضوری نسبت به دو روش اولیه نام برده شده، مستلزم هزینه بیشتر و رفت و آمد بیشتر می باشد اما این موضوع برای کسی که به یک مشکل بزرگ و پیچیده مواجه شده است به طوریکه دغدغه فکری و ناآرامی برایش به وجود آمده است، قطعأ یک انتخاب درست می باشد.

شماره مشاوره حقوقی در تهران 

اگر در جستجوی شماره همراه مشاور حقوقی هستید ما به شما بهترین مشاور حقوقی تهران را معرفی می کنیم . گروه وکلای مرکز با سابقه چندین ساله در حل پرونده های حقوقی و راهنمایی و مشاوره پرونده های حقوقی بهترین انتخاب برای پرونده های حقوقی خواهد بود. 

  • ۰۹۱۲۱۱۸۱۶۲۰
  • ۰۲۱۲۲۹۲۶۷۴۴

هزینه مشاوره حقوقی در  تهران

این موضوع در بین همه افراد باید جا بیفتد و به فرهنگ سازی تبدیل شود که یک وکیل و یا یک مشاوره حقوقی مانند یک پزشک متخصص برای رسیدن به مراتب عالی زحمت کشیده است، بنابراین برای ارائه مشاوره باید حق المشاوره ای را دریافت نماید.

مسائل حقوقی به قدری پیچیده هستند که منطقی به نظر می رسد تا با پرداخت حق المشاوره توسط موکل، مشاوره حقوقی تمامی مسائل را به صورت ساده و روان بیان کند.

هزینه پرداختی مشاوره حقوقی با توجه به پیچیدگی پرونده و نوع پرونده متفاوت می باشد، شما قبل از بیان مشکلتان باید در مورد هزینه صحبت کنید و در صورت توافق نهایی مسائل را بازگو نمایید.

همچنین حق المشاوره با توجه به روش آن که به صورت تفلنی، آنلاین و یا حضوری می باشد متفاوت است، به عنوان مثال: هزینه تلفنی و آنلاین بسیار کمتر از هزینه حضوری می باشد اما با این حال مشاوره حقوقی شرایط شما را درک کرده و منصافانه ترین قیمت را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید مطرح می نماید.

اگر ساکن تهران هستید و نیاز به مشاوره حقوقی دارید لازم نیست نگران هزینه باشید، با خیال راحت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

مزایا و معایب مشاوره حقوقی

در ابتدا مزایای مشاوره حقوقی را بیان خواهیم کرد که عبارت هستند از:

  • مشاوره حقوقی دادگستری شما را از حقوق قانونی تان آگاه می کند.

زمانی که به یک مشکل حقوقی بر می خورید با مراجعه به مشاوره حقوقی و مشورت با آنها می توانید به صورت قانونی به حل و فصل آن بپردازید و متوجه شوید که آیا حق قانونی شما توسط دیگران رعایت شده و یا نادیده گرفته می شود، به نوعی باید گفت با آگاه شدن از این موضوع، حق قانونی خود را به رسمیت خواهید شناخت.

  • مشاوره حقوقی یا مشاوره دادگستری  مسائل پیچیده حقوقی را برایتان آسان می کند.

گاهی با مسائلی برخورد می کنید که از نظر حقوقی بسیار پیچیده و سخت هستند به طوریکه فرد نمی تواند برای آنها راه حلی پیدا کند، پس در این زمینه مراجعه به مشاوره دادگستری باعث می شود تا در کمترین زمان، شما را با مشکلی که درگیر آن هستید روبرو کنند و با ارائه راهکارهای های مختلف، باعث شوند با تمام پیچیدگیها، معقولانه ترین راه قانونی را برای حل مشکل خود اتخاذ کنید.

  • تهیه موافقت نامه های قانونی توسط مشاوره دادگستری یا مشاوره حقوقی 

به هنگام مواجه با مشکل حقوقی برای اینکه درست ترین تصمیم را بگیرید باید به یک مؤسسه مشاوره حقوقی مراجعه نمایید تا بتوانید بر اساس قانون و با تهیه توافق نامه قانونی به اطمینان کامل برای تصمیم نهایی خود برسید، این توافق نامه توسط مشاوره حقوقی تنظیم می گردد که با ارائه آن در در دادگاه، می توانید رسیدگی به مشکل خود را تقاضا نمایید. گروه وکلای مرکز با سابقه چندین ساله در زمینه مشاوره حقوقی آمادده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سطح تهران است.

  • با داشتن مشاوره حقوقی یا مشاوره دادگستری پول خود را پس انداز کنید.

در بعضی مسائل سخت و پیچیده قانونی ممکن است بدون داشتن آگاهی از قانون مجبور به پرداخت هزینه های گزاف و یا پرداخت جریمه، مجازات و تسویه حسابهای مالی به صورت غیرقانونی شوید در صورتی که ممکن است در این زمینه ها لایحه ها و تبصره هایی وجود داشته باشند که مشاوره حقوقی می تواند آنها را برای شما به صورت قانونی انجام دهد تا ضرر و زیانی شامل حال شما نشود.

به طور کلی مشاوره با سه روش تلفنی، آنلاین و حضوری  انجام می گیرد، اما مشاوره حقوقی تلفنی معایبی را دارد که به شرح زیر می باشند:

  • ارائه مشاوره حقوقی کلی و عدم ورود به جزییات

وقت مشاوره حقوقی تلفنی محدود می باشد و نمی تواند به طور کامل جزییات را مورد بررسی قرار دهد به همین دلیل مشاوره نمی تواند راه حل کاملی را ارائه دهد و مشاوره گیرنده نمی تواند تمام مسائل خود را با جزییات بازگو نماید.

  • عدم امکان بررسی اسناد و مدارک

امکان نشان دادن اسناد و مدارک در مشاوره تلفنی وجود ندارد تا مورد بررسی قرار گیرند، البته این موضوع برای دعاوی طلاق و مهریه نقش کمرنگ تری دارد اما برای مسائلی نظیر دعاوی مستند می تواند نقش مهمی ایفا کند به طوریکه مشاوره حقوقی را تحت تأثیر خود قرار دهد.

زمینه های تخصصی بنیاد وکلا در ارائه مشاوره حقوقی

بنیاد وکلا خدمات تخصصی مختلفی را که در ادامه بیان می کنیم در اختیار موکلان خود قرار می دهند تا به وسیله آنها بتوانند به صورت قانونی، مسئله ای رو که با آن درگیر شده اند به آسانی پیش ببرند.

تنظیم دادخواست حقوقی: 

رسیدگی به پرونده زمانی شروع می شود که دادخواست تنظیم گردد، این دادخواست باید توسط کسی که از سمت دادگاه قابل پذیرش است مانند وکیل تنظیم شود.

تنظیم اظهارنامه:

 برای مطالبه حق، تنظیم اظهارنامه می تواند به شما کمک کند؛ این مورد قبل از دادخواست و زمانی که فرد می خواهد حق خود را به صورت اظهارنامه دریافت کند، توسط بنیاد وکلا انجام می گیرد.

تنظیم لایحه حقوقی و کیفری: 

زمانی که دادخواست به دادگاه ارسال می شود برای شروع کار نیاز به لایحه حقوقی و کیفری می باشد تا پرونده پیگیری شود، این لایحه حرفه ای توسط وکیل دادگستری می تواند به صورت خوب تنظیم گردد تا به موفقیت پرونده کمک نماید.

تنظیم قرارداد توسط وکیل متخصص قرارداد: 

هنر و تنظیم قرارداد به علت اینکه نقش مهمی در روابط و تعهدات میان دو طرف دارد امروزه به یک هنر و تخصص تبدیل شده است و هر فردی نمی تواند آن را تنظیم نماید چراکه در قرارداد نویسی باید اصول و کلیات که با نام آیین نگارشی شناخته می شوند، رعایت گردند.

تنظیم شکواییه یا شکایت نامه:

 بر اساس ماده ۶۸ قانون آیین دادرسی کیفری، تنظیم شکواییه بخاطر داشتن نکات خصوصی توسط مدعی خصوصی و یا نماینده قانونی او (وکیل دادگستری) که نسبت به آنها آگاهی کامل داشته و تجربه کافی در نگارش شکواییه و تشخیص موضوع شکایت دارد و می تواند به درستی بیانش کند، تنظیم و ثبت می شود.

فرق خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی در چیست؟

  • فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند در تمامی مقاطع با سازمانها و شرکتهای خصوصی به عنوان مشاوره حقوقی وارد کار شوند اما برای وکالت دریافت پروانه وکالت از طریق قبولی در آزمون وکالت الزامی می باشد.
  • مشاوره حقوقی به صورت ساعتی برای شرکتها و سازمانها کار می کند به همین دلیل دستمزدش به صورت ساعتی می باشد چرا که آنها به استخدام رسمی شرکتها در نمی آیند بلکه با انعقاد قرارداد مشاوره، فعالیت خود را شروع می نمایند.
  • افرای که پروانه وکالت، قضات و سردفتری دارند نمی توانند به صورت رسمی در سازمانها و یا شرکتها استخدام شوند مگر به شرط اینکه پروانه خود را نزد مرجع مربوط تودیع کنند، اما برای مشاوره حقوقی این مورد الزامی نمی باشد و می تواند همزمان با شغل مشاوره حقوقی، در یکی از مشاغل نام برده شده فعالیت نماید.
  • به طور معمول وکیل به افرادی که جرم و یا مشکلی که جنبه های کیفری و حقوقی داشته و نیاز به راهنمایی دارند کمک می کند، اما مشاوره حقوقی می تواند به یک شخص و یا یک سازمان مشاوره دهد و آگاهی لازم قانونی و حقوقی کار را در زمینه های تجاری، قراردادها و مذاکرات، در اختیار افراد قرار دهد تا با توجه به آنها تصمیم درستی را اخذ نمایند.

ویژگی های یک مشاوره حقوقی خوب چیست؟

  • وکیل و یا کارشناسی که می خواهد مشاوره حقوقی و خدمات آن را ارائه دهد باید ابتدا در مورد مسئله و مشکل موکل خود اطلاعات کامل و تخصصی را بدست آورد تا طبق اصول و قوانین او را راهنمایی نماید.
  • مشاوره حقوقی خوب تمامی نکات و ابعاد پرونده و سوالات حقوقی را تجزیه و تحلیل کرده و مورد بررسی قرار می دهد تا هیچ ابهامی در پرونده وجود نداشته باشد.
  • در مراحل مشاوره باید تمامی قوانین و رویه مراجع قضایی تحت نظر مشاوره قانونی قرار بگیرند تا طبق آنها روند و پیشروی پرونده و احتمال موفقیت در آن به موکل توضیح داده شود.
  • مهمترین موردی که یک مشاوره حقوقی خوب باید داشته باشد صداقت است، او باید به دور از مواردی همچون: دروغ، فریب، بزرگ نمایی و یا کوچک انگاری، هرآنچه در پرونده ممکن است اتفاق بیفتد را بازگو نماید و به موکل خود نکته ای که به مصلحتش است را بیان کند، حتی ممکن است با این گوشزد موکل ناخشنود شود و پرونده را از او سلب نماید.
  • مشاوره حقوقی باید زمانی را برای بررسی پرونده معین کند و از موکل خود بخواهد تمامی مدارک را در اختیارش قرار دهد تا بتواند نظریه ی دقیق تری نسبت به پرونده ارائه دهد.

هنگام دریافت مشاوره حقوقی چه نکاتی رو رعایت کنیم؟

  1. به هنگام مشاوره به مواردی نظیر: سن و جنسیت توجه نکنید و فقط به دنبال سابقه او باشید، چرا که سن و جنسیت بر مبنای بالا و یا پایین بودن کیفیت مشاوره حقوقی نمی باشد.
  2. از افرادی که وکیل پایه یک دادگستری و یا کارآموز وکالت هستند برای مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا آنچه را دریافت می کنید کیفیت لازمه را داشته باشد، به عنوان مثال: کارشناس حقوق در بعضی موارد ممکن است پاسخگوی شما باشد اما مشاوره ای که از سوی وکلای متخصص دریافت می کنید به طبع بهتر از مشاوره ای می باشد که از سوی غیروکلا بدست می آورید.
  3. فردی را انتخاب نمایید تا در حوزه مشاوره حقوقی تخصص کافی و دانش بالا داشته باشد.
  4. هنگام انتخاب مشاوره حقوقی فقط تبلیغات را مد نظر نگیرید و به سوابق فرد، مطالعه رزمه و مشاهده نظرات دیگر کاربران که از مشاوره او بهره برده اند توجه کنید تا بتوانید به آن چیزی که انتظار دارید برسید.

مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک در تهران 

گروه وکلای مرکز با سابقه چندین ساله در زمینه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی فعالیت می کند.

اگر ساکن تهران هستید و به مشاوره حقوقی با یک وکیل پایه یک دادگستری نیاز دارید، کافی است با همکاران ما در کانون وکلای مرکزی تماس حاصل کرده و مشاوره بگیرید.

شماره مشاوره دادگستری در تهران 

در صورتی که ساکن تهران هستید و در جست جوی وکیل مشاوره حقوقی و یا مشاوره دادگستری هستید و نیاز به مشاوره حقوقی ، قضایی و یا کیفری دارید کافی است با همکاران ما در کانون وکلای دادگستری مرکز تماس حاصل کنید.

  • ۰۹۱۲۱۱۸۱۶۲۰
  • ۰۲۱۲۲۹۲۶۷۴۴
مطالعه کامل بستن

مشاوره حقوقی و ۴ دلیل نیاز به آن

همه ما در زندگی شخصی خود با مشکلات مختلفی نظیر: کاری یا معامله ای و… روبرو هستیم که برای حل آنها باید از یک فرد باتجربه و با دانش و متخصص کمک بگیریم تا سریع تر و آسانتر به صورت قانونی آنها را برطرف نماییم.

بدون شک افرادی در زمینه حل مشکلات خود موفق می شوند که از راهنمایی های یک مشاوره حقوقی بهره می برند و از آنها یاری می گیرند چرا که گاهأ راهنمایی های یک مشاوره باعث می شود که طبق قانون، حل مسئله پیش رفته و در زمینه کاری میلیونها تومن سود به وجود بیاید  و از ضررهای مالی جلوگیری شود.

پس همانطور که وکلای دادگستری می گویند نادیده گرفتن مشاوره حقوقی یا مشاوره دادگستری هنگام مواجه با مشکلات تاوان سنگینی را برای افراد در بر دارد.


مشاوره حقوقی با تمامی قوانین آشنا هست.

شما هر چقدر هم که با قانون آشنایی داشته باشید بازهم برای بعضی از مسائل قانونی به تنهایی راه حلی پیدا نخواهید کرد.

با خیال راحت قرار داد ببندید

قبل از بستن قرار داد و یا انجام معامله یک مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین به شما کمک می کند تا با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید

آگاهی کامل از روند پرونده

یک مشاوره حقوقی شما را در تمام مراحل پرونده یاری می کند و پاسخ سوالات شما را با صبوری می دهد.

مشاوره حقوقی و حل مشکلات در کمترین زمان ممکن

مشاوره حقوقی تلفنی و یا حضوری با تجربه به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را بیابید.

اهمیت مشاوره حقوقی را افرادی متوجه می شود که در سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی فعالیت می کنند چرا که برای تمامی فعالیتهای خودشان مانند: تنظیم قراردادهای متعدد باید از مشاوره حقوقی یا فارغ التحصیل رشته حقوق درخواست کمک نمایند.

دقت کنید که با یک مشاوره حقوقی متخصص و آگاه به قانون مشورت کنید چون مشورت با مشاوره حقوقی که آگاهی کامل نسبت به مسائل حقوقی ندارد می تواند مشکلات را پیچیده تر و لاینحل نماید به طوری که حقوق افراد پایمال گردد.

مشاوره حقوقی در تهران

اگر  ساکن تهران هستید و در جستجوی مشاور حقوقی هستید ما به شما بهترین مشاور حقوقی تهران را معرفی می کنیم . گروه وکلای مرکز با سابقه چندین ساله در حل پرونده های حقوقی و راهنمایی و مشاوره پرونده های حقوقی بهترین انتخاب برای پرونده های حقوقی خواهد بود.

  • ۰۹۱۲۱۱۸۱۶۲۰
  • ۰۲۱۲۲۹۲۶۷۴۴

سوالات متداول مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی در تهران

در ادامه به طور خلاصه به برخی از پرسش های کاربران در مورد مشاوره حقوقی اشاره می کنیم . در صورتی که سوالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

هنگام انتخاب مشاوره حقوقی فقط تبلیغات را مد نظر نگیرید و به سوابق فرد، مطالعه رزمه و مشاهده نظرات دیگر کاربران که از مشاوره او بهره برده اند توجه کنید تا بتوانید به آن چیزی که انتظار دارید برسید. (در مقاله به طور مفصل گفته شد)

هزینه مشاوره حقوقی و یا حق الزحمه مشاوره حقوقی بسته به نوع مشکل و سوال شما تعیین میشود لذا از قبل نمیتوان برای آن قیمت تعیین کرد. در صورتی که سوالی دارید می توانید تماس بگیرید.

درخواست مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی و یا حضوری دارید می توانید تماس بگیرید و یا از طریق فرمی که در زیر درخواست کنید

مقالات و سوالات حقوقی وکلای دادگستری مرکزی

بهترین وکیل در تهران

به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید؟ چگونه بهترین وکیل را برای پرونده خوب انتخاب کنید؟ هر زمان که برای فردی مشکل حقوقی پیش بیاید،

ادامه مطلب »

۵ دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی با وکیل در تهران»

  1. اسماعیل داوودی

    سلام صبح همگی بخیر
    مشاوره حقوقی برای بیمه میخوام از چه طریقی بیمه بریزم سختی کار بهم تعلق بگیره برای بازنشستگی زودتر؟

  2. سلام .پدرمون چند وقته فوت کرده وکسی ارثی تقسیم نکرده برادرم رفته بدون اجازه خونه تو زمین پدرمون درست کرده حالا ما باید چکار کنیم

    1. وکیل پایه یک دادگستری

      سلام در خصوص موضوع می توانید با تماس بگیرید و از مشاور حقوقی ۰۹۱۲۱۱۸۱۶۲۰سوالات خود را به صورت کامل مطرح کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

  3. سلام وقت بخیر من دنبال یک مشاور حقوقی با تجربه بودم که با سایت شما اشنا شدم میخواستم تشکر کنم من با مشاوره ای که گرفتم مشکل حقوقی ام حل شد قیمت مشاوره هم به نصبت جاهای دیگه کم بود ممنون از پاسخ گویی خوب و مشاوره عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (5 امتیاز)
پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری