بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل تهران

فهرست مطالب

به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید؟ چگونه بهترین وکیل را برای پرونده خوب انتخاب کنید؟

هر زمان که برای فردی مشکل حقوقی پیش بیاید، پیش از هر چیز باید برای پیدا کردن یک وکیل خوب قدم بردارد و تنها با کمک یک وکیل با تجربه و مسلط به دانش روز است که می تواند مشکل خود را به روش قانونی و طی کوتاه ترین مسیر حل کند.

همیشه در پرونده های حقوقی و کیفری باید به دنبال بهترین وکیل بود چرا که اگر وکیل متخصص و مجربی برای پرونده خود انتخاب نکنید پرونده شما گاها با شکست مواجه شده و متحمل هزینه های اضافه خواهید شد .

بنابراین ما هم به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که با مسائل حقوقی درگیر شدید، به جای اینکه خودتان پیش قدم شوید و مسیرتان را دور کنید و گاهی حتی به دلیل آشنا نبودن با علم حقوق، راه را اشتباه بروید از همان ابتدا کارتان را به کسانی که به بندهای قانون تسلط دارند بسپارید.

از همین رو تصمیم گرفتیم مقاله ای در زمینه معرفی بهترین وکیل تهران گردآوری کنیم تا بتوانیم مسیر انتخاب بهترین وکیل در تهران  را برایتان راحت تر کنیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لیست بهترین وکلای تهران

اگر ساکن شهر تهران هستید و در جست جوی بهترین وکیل هستید در ادامه برای دسترسی سریع تر شما لیست بهترین وکلای پایه یک دادگستری عضو تیم کانون دادگستری مرکزی اورده شده که می توانید برای مشاوره حقوقی  و یا حل پرونده خود از آن ها کمک بگیرید.

نام وکیل
شماره تلفن همراه
مهدی مظفری
09121181620
محمد مقصودی
09121181620
حمید میرزایی منفرد
09121181620

معرفی کامل :

مهدی مظفری » وکیل پایه یک دادگستری،بهترین وکیل در تهران عضو کانون وکلای, دادگستری مركز,رتبه برترقضاوت در سال ۹۲,رتبه ۱۲ کارشناسی ارشد درسال ۹۲,متخصص در انجام پرونده هایی با موضوع کیفری، مواد مخدر ، ملکی ‌، خانواده برای ارتباط و مشاوره با این وکیل با شماره ۰۹۱۲۱۱۸۱۶۲۰ تماس حاصل کنید

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که چرا باید وکیل بگیریم؟

داشتن بهترین وکیل چه کمکی به ما می کند؟

داشتن وکیل کاربلد و با تجربه با مراجعه به پزشک برابری می کند. اگر شما در هنگام مبتلا شدن به بیماری از پزشک کمک نگیرید و دست به خود درمانی بزنید ممکن است با خوردن داروی اشتباه وضعیت خود را بدتر کنید چرا که با علم پزشکی آشنایی ندارید.

در مورد وکیل هم این قضیه صادق است. تصور کنید درگیر  دعاوی حقوقی شده اید و بدون مشورت با یک وکیل حقوقی و بدون داشتن اطلاعات کافی از قانون و راه های حل مسئله خودتان دست به اقدام می زنید. در این صورت چنانچه مسیری را به اشتباه طی کنید ممکن است وضعیت خود را با مشکل بزرگتری درگیر کنید و اگر در دعواهای قانونی قرار دارید، بازنده پرونده شما باشید.

شاید بخواهید با کمک نگرفتن از وکیل در هزینه های خود صرفه جویی کنید اما تجربه نشان داده که این کار به جهت اینکه شما را وارد پروسه های زمان بر و پیچیده می کند نه تنها باعث صرفه جویی نمی شود، بلکه در شرایطی نیز ممکن است هزینه های سنگین تری را متحمل شوید. پس از اهمیت بهره گیری از دانش وکلا و شناخت بهترین وکیل غافل نشوید.

انتخاب بهترین  وکیل در تهران 

به منظور انتخاب بهترین وکیل در تهران نکات ارائه شده در این بخش را مد نظر قرار دهید.

  1. قبل از هرگونه انتخاب، نام وکیل مد نظر خود را در اینترنت  جستجو کنید و با وارد شدن به پروفایل او از تخصص، تحصیلات و پایه وکالت او اطمینان کسب کنید. لازم به ذکر است که می توانید از میزان رضایت موکل های قبلی و رزومه علمی و عملی او نیز اطلاع حاصل کنید
  2. در دنیای امروز تبلیغات نقش بسیار اساسی را ایفا می کند و می تواند روی نظر افراد بسیار تاثیرگذار باشد
  3. برای انتخاب وکیل خوب مواردی از قبیل زن یا مرد بودن و پیر یا جوان بودن را ملاک قرار ندهید و به سوابق آن توجه داشته باشید.

ویژگی های بهترین وکیل 

وکلای ماهر  پیش از آن که یک پرونده را قبول کنند با صاحب پرونده قرار ملاقات ترتیب می دهند و در مورد تمام زوایای آن به طور کامل با موکل صحبت و تمام احتمالات را به فرد اعلام می کنند تا از نتایج پرونده خود تا حدی مطلع باشد و از هزینه ها همچنین زمانی که صرف حل پرونده می شود آگاه گردد.

با این کار مسیر روند پرونده تا حد زیادی برای موکل روشن و آشنا می شود و فرد با آرامش بیشتری آن را ادامه می دهد.

حال می خواهیم ۸ مورد مهم که به ما در شناخت بهترین وکیل درتهران کمک می کند را معرفی کنیم:

 ۱- تسلط به دانش روز

در گذر زمان تغییراتی در قوانین و مقررات رخ می دهد و یک وکیل خوب، وکیلی است که از تمامی آن ها آگاهی و به آن ها تسلط داشته باشد. وکیلی که به روز نباشد، مسیر پرونده موکل خود را با اشکالاتی مواجه می کند.

۲- امانت دار و امین بودن

به طور کلی این مورد می تواند از ویژگی های شناخت یک انسان خوب باشد و در مورد وکیل نیز صدق می کند. وکیل خوب باید در مورد تمام اطلاعات پرونده موکلش امین و امانت دار باشد و به هیچ وجه آن ها را افشا نکند.

۳- صادق بودن و پرهیز از راه های غیر قانونی و بلوف زدن

یک وکیل خوب فقط به صرف گرفتن یک پرونده به موکل اطلاعات غلط و دور از ذهن نخواهد داد و به او امیدهای واهی در مورد آینده پرونده نمی دهد.

بلکه همان طور که پیشتر اشاره شد وکیل خوب آینده پرونده را تا حد ممکن برای موکل خود روشن می کند و در صورت امکان شکست در پرونده، آن را اعلام می کند.

۴- حل کردن پرونده از مناسب ترین راه و در سریع ترین زمان ممکن

بهترین وکیل تهران و سایر شهرها وکیلی است که چندین راه را برای حل مساله پیش روی موکل می گذارد و شرایط تمامی آن ها را برای او شرح می دهد و در آغاز کار تلاش می کند مسئله را بدون ورود به دعواهای حقوقی حل کند و اگر نشد پروسه قضایی و آینده آن را برای موکل خود شرح دهد.

۵- بهره گیری از تجارب دیگران و مشخص کردن ابهامات پرونده برای قاضی

وکیل باید برای رسیدن به بهترین راه حل کردن مسئله، از تجارب دیگران بهره بگیرید و به قاضی پرونده کمک کند تا با تمام ابعاد پرونده آشنا شود. یک وکیل خوب هرگز از شرایط پیش روی خود سو استفاده نمی کند.

۶- برخورد محترمانه

از دیگر ویژگی های یک وکیل مورد اعتماد و خوب، برخورد محترمانه او با موکل، قاضی و طرف دعوا است.

۷-تخصص وکیل

وکالت دارای شاخه های مختلفی است و در حوزه هایی مانند پزشکی، مهندسی، خانوادگی و … فعالیت می کند و هر کدام از آن ها پیچیدگی های خاص خود را دارند و به تسلط بالایی نیاز دارند. وکیل خوب وکیلی است که در زمینه یک یا چند مورد به صورت کاملا تخصصی فعالیت کند.

۸-روابط عمومی و فن بیان قوی و قلم سنگین

با توجه به اینکه زمان جلسات دادگاه محدود است بهترین وکیل وکیلی است که در همان مدت کوتاه بتواند با ارائه شیواترین دفاعیات به وضعیت موکل خود کمک کند و با کلام تاثیرگذار و قدرتمندش به حل پرونده بپردازد.

 

۱- تخصص و تجربه: بهترین وکیل باید دارای تخصص و تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی حقوقی مربوط به پرونده‌ی مشتری باشد.

۲- صداقت و اخلاق حرفه‌ای: بهترین وکیل باید صادق و با اخلاق حرفه‌ای باشد و از دادن اطلاعات نادرست به مشتری خودداری کند.

۳- قدرت تحلیل و استدلال: بهترین وکیل باید قادر باشد به تحلیل مسائل پیچیده و برتری در استدلال ها داشته باشد.

۴- قدرت ارتباطی و مذاکره: بهترین وکیل باید توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و دیگران را داشته باشد و قابلیت مذاکره بالایی داشته باشد.

۵- قدرت تصمیم‌گیری: وکیل کاربلد و خوب باید قدرت تصمیم‌گیری بالایی داشته باشد و توانایی در نظر گرفتن موارد جزئی و کلی پرونده‌ی حقوقی را داشته باشد.

۶- حساسیت به نیازهای مشتری: بهترین وکیل باید حساسیت به نیازهای مشتری داشته باشد و بتواند بهترین خدمات حقوقی را با توجه به نیازهای مشتری ارائه کند.

بهترین وکیل در تهران

با توجه به شیوه زندگی مدرن و زیاد شدن مسائل و دعواهای حقوقی و قضایی و همچنین مشاغلی که به وکیل نیاز دارند، آشنایی با ویژ گی های بهترین وکیل از ضروریات است.

 

 

 

5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری